15.11.2012

Niemiecki stosik ;-)

Biorąc pod uwagę liczbę odwiedzin, jaką ostatnio nabijają mi posty ze znana trylogią, mogłabym zrobić sobie miesięczny urlop od bloga ;-) Jednak mimo wszystko chcialam dać znać, że żyję i mam się świetnie ;-) A że dziś poszczęścilo mi się w dwóch blogowych konkursach pomyślałam, że pokażę książki, jakie w międzyczasie trafiły do mnie na niemiecki adres.
EDIT Właśnie dowiedziałam się o trzecim...




I tak po kolei:


Wygrane w konkursie urodzinowym Zbrodni w Bibliotece dla Syndykalistów

1. Alicja Minicka - Morderstwo w Miłowie
2.  P.D. Baccalario - Skradziony obraz
3. A. E. Stawska - Udręka
4. J. Krakowski - Zgubne dziedzictwo
5. J. Cotton - Podziemny świat

Od nakanapie.pl

1. J. Cotton - Podziemny świat
2. MJ DeMarco - Fastlane milionera

1. A. Lingas-Łoniewska - Zakręty losu - wygrana w konkursie z polskimi Autorami

2. M. Cobbold - Utonięcie Rose - wygrana u moni

Drugi stosik układa się już w Polsce więc wszystko wskazuje na to, że książek do czytania w najbliższym czasie mi nie zabraknie ;-) Jak również widać, jeden z tytułów mi się podwoił, więc już na pewno powędruje do kogoś w Was ;-)

27 komentarzy:

  1. Zazdrość to brzydka cecha, ale nie wstyd mi zazdrościć Ci i równoczesnie gratulować wygranych książek. Jesteś farciarą, ale jeżeli za recenzje, a tak chyba jest to zasłużenie.)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Zakręty losu" chętnie bym przeczytała, a reszty nie znam:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym z tego wszystkiego najbardziej chciała zakładkę z kotkami. mam tylko tą drugą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, rzeczywiście zgarnęłaś niezłą pulę! Gratuluję i życzę przyjemnej lektury:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik (jak wiesz) bardzo podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam właśnie na "Morderstwo w Miłowie". Zapowiada się fajna książka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny dla oka stosik i... te po lewej to chyba zakładki, o ile mnie oczy nie mylą :) Również śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik :) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten Twój stosik. Zakładki z kociakami też bardzo fajne :). Przy okazji gratuluję wygranej w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik. Miłej lektury :)
    ps. Zapraszam na mojego bloga, gdzie właśnie odbywa się konkurs. Nagrodą jest powieść "Cień kruczych skrzydeł" !
    Szczegóły tutaj:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/2012/11/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie, zaczynam Ci zazdrościć! Wspaniałe pozycje. Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę miłego czytania.. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje czy bedziesz dziś na wieczorku?

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące nabytki. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych w konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranych!
    Interesyjace pozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci tylu wygranych :)
    Nie masz co narzekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Te okazałe stosy gwarantują mi wiele świetnych recenzji w Twoim wydaniu. Już nie mogę się doczekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, no. Gratuluje :) I przyjemnej lektury ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, Zakręty losu... jak je kupię, to od razu całą trylogię :) Jestem ostatnio chora na tym punkcie... Miłej lektury Kochana, nudzić się nie masz szans :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...