28.11.2012

Coś dla zwolenników ebooków...

Właśnie ruszyła akcja w księgarni Nexto, która oferuje książki elektorniczne. 

Osoby posiadające czytniki lub te, które czytają ebooki za pomocą różnych aplikacji na smartphony itp. klikając tutaj, będą mogły zarejestować się w sklepie i na start otrzymać bodaj 15 darmowych e-booków. To jeszcze nie powód do euforii - te ebooki zawsze były darmowe, Nexto wpadło na pomysł by tych 15 od razu wpakować na Wasze konto ;-) 

Co jednak dużo bardziej interesujące, to konkurs w którym możecie wziąść udział, będąc zarejestrowanymi użytkownikami księgarni. Nagrody główne są bardzo atrakcyjne ale osoby, które będą miały na nie ochotę, będą musiały bardzo się napracować. 

Co jednak fajne, wystarczy zdobyć 1 punkt, by dostać kod na pobranie ebooków z kategorii klasyka literatury na wartość 100 zł. Tu nie ma limitu, każdy kto zdobędzie 1 punkt, kod dostanie. A jak zdobyć 1 punkt? Wystarczy polecić księgarnię 1 osobie za pomocą specjalnego linka, który znajdziecie na swoim zarejestrowanym koncie - gdy osoba na linka kliknie, dostaniecie 1 punkt. A jeśli nie chcecie polecać, to możecie zainstalować aplikację Nexto i połączyć ją z Waszym kontem - to już nawet nie 1 a 5 punktów :-) Potem trzeba już wybierać i wybierać... 
Warto jeszcze zaznaczyć że w przypadku wykorzystania kodów obowiązuje cena 1,99 od ebooka a nie ta obniżona o 5 proc 1,89. Czyli za zdobycie 1 punktu możecie wybrać sobie 50 ebooków za 1,99 ;-) Wybór jest naprawdę duży, trochę lektur, ale i Dumas czy Bronte. Warto zajrzeć, może akurat traficie na coś dla siebie...
W razie wątpliwości śmiało pytajcie w komentarzach.

16 komentarzy:

  1. Och, widzę, że forma e-booków pochłonęła Cię na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jaka to wygoda ;-) Ostatnio czytałam papierową książkę i naprawdę psiaczyłam, że nie mogę zmienić odstępów i wielkości czcionki ;-)

      Usuń
  2. E-booki fajna sprawa, chociaż długo nie mogłam się do nich przekonać. Niestety w tej chwili książki w wersji elektronicznej męczę na moim starym komputerze, dlatego jest ich tak mało. Marzy mi się mój własny, prywatny czytnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się jakoś do e-booków przekonać nie mogę (może dlatego, że nie mam czytnika), chociaż ta promocja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za cynk. Próbuje się coraz częściej przekonywać do e booków, więc teraz będę miała ku temu najlepszą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, naprawdę kupię sobie ten gadżecik! Wymiatasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za info. Z pewnością zajrzę na stronę Nexto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała czytnik, to w pewnością bym skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za informację, sprawdzę, czy coś znajdę dla siebie ;)
    Wyczytałam w komentarzu, że psioczyłaś na tradycyjną książkę. Sama tak mam, zdecydowanie wolę czytać na czytniku, bo sobie ładnie dopasowuję czcionkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek nawet nie zdaje sobie sprawę jaka to dogodność póki tego nie dostanie :-)

      Usuń
  9. Dziekuje za informacje. Przejrze sobie na smartphonie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę... próbowałam, ale z interii nie mogę dodać bloga, zastanawiam się nad założeniem go na blogspot, tylko szkoda mi czterech lat tutaj, na interii...
    zostawię Ci tutaj w komentarzu adres bloga, w razie czego,
    asymaka.blog.interia.pl pozdrawiam jeśli chodzi o tatuaże podobno są tylko w limitowanej wersji do książki Agnieszki w empiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy coś zmieniałaś czy też jestem ślepa ale teraz widzę Twój adres na blogspotowym profilu. Super, teraz mi się nie zgubisz :-)

      Usuń
  11. Zalogowałam się, dostałam te darmowe ebooki i... nie wiem, co dalej. Chciałabym poczytać na kompie, ale nie wiem, w jakim programie. Pomożesz? :) Koszmarny ze mnie informatyk :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na komputerze będziesz w stanie przeczytać tylko 3 z nich
    Słodko gorzko. Opowiadania o miłości. Antologia

    Szkice z życia. Antologia opowiadań

    Tanie podróżowanie
    Klikając na swoją bibliotekę, obok tytułów zobaczysz dostępne formaty. Przy tych 3 masz pdf - jeśli na niego klikniesz, otworzy się strona z której będziesz mogła ściągnąć je na komputer.

    Pozostałe są w formacie epub - dostosowanym do czytników i aplikacji Nexto Reader, dostępnej w sklepach googole play i app store. Jeśli nie masz urządzeń, które korzystają z takich aplikacji (spartphone, iphone, tablet) to póki co chyba nie będziesz mogła z nich skorzystać... Możliwe, że jest jakiś program, który może je przerobic na pdf ale ja prawdę mówiąc go nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie! Raczej będę mogła przeczytać tylko te 3 książki, ale dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...