23.06.2014

"Skazaniec" powraca!


Moi Drodzy,


część z Was zapewne pamięta, że w zeszłym roku blog Moje książki aktywnie zaangażował się w promocję najnowszej książki Krzysztofa Spadło (zainteresowanych odsyłam do lektury recenzji, która znajduje się TUTAJ). Naprawdę trudno wyrazić, jak bardzo cieszy mnie fakt, że czytelnicy odkryli jej wielki potencjał, w sieci możecie znaleźć wiele bardzo pozytywnych opinii na jej temat, na portalu Lubimy czytać na dzień dzisiejszy może ona poszczycić się oceną 8.43.

Dziś mogę się z Wami podzielić kolejną bardzo dobrą wiadomością. Tak pozytywne przyjęcie "Skazańca" sprawiło, że już niedługo do rąk czytelników trafi nowe wydanie pierwszego tomu, za które odpowiedzialne jest wydawnictwo Zielona Litera. Blog Moje książki oczywiście objął nowe wydanie swoim patronatem.

25 czerwca, o godzinie 18ej Wydawnictwo Zielona Litera wraz z autorem organizuje pierwsze spotkanie autorskie, połączone z premierą książki w wersji papierowej. Spotkanie to odbędzie się w jednym z ważniejszych miejsc w Warszawie - w Klubie Księgarza (Rynek Starego Miasta 22/24). W programie prezentacja wronieckiego więzienia w klimacie „wczoraj i dziś”, pokaz krótkometrażowego filmu pt. „Skazaniec (zdjęcia Hektor Werios), ciekawostki z planu filmowego, prezentacja książki „Skazaniec”, galeria zdjęć. Wstęp oczywiście wolny - gorąco zapraszam Was na to spotkanie!




Książkę w wersji papierowej już wkrótce będzie można nabyć w księgarniach w całym kraju, jak również w księgarniach internegowych, takich jak przykładowo księgarnia Ravelo. Polecam!

13 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jak dotąd o książce, ale widzę, że będę musiała nadrobić zaległości i ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Ta książka zasługuje na to, by trafić do jak najszerszego grona czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się cieszę, bowiem to wspaniała powieść!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie, wielkie gratulacje. Ubolewałam, że był tylko e-book, a tutaj taka wspaniała wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałąm okazji poznać książki autora, ale cieszę się że ma wzięcie i będzie nowe wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zapoznałabym się z tą książką! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ,że to tak daleko ode mnie to spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością zakupię. Recenzje zachęcają do przeczytania :) Cieszy mnie fakt, że polski autor cieszy się niegasnącą popularnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To znakomita wiadomość dla wszystkich, którzy jak ja, pragną poznać twórczość tego autora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekałam na ten moment, bo książkę czytałam w e-booku i nie wyobrażam sobie, że nie mam wersji papierowej. To naprawdę wspaniała wiadomość. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pan Spało był w mojej biliotece tez, przyjemne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupiłam sobie pierwszy tom "na próbę" i zaczęłam czytać. Ta książka ma klimat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...