19.01.2012

O mnie ...

Zaczęło się od lubimyczytac.pl  Szukałam strony, która pomogłaby mi zorientować się, co dzieje się na rynku książkowym, jakimi książkami warto się zainteresować. Już po paru minutach byłam pewna, że dobrze trafiłam. Obecnie często zdarza mi się zaglądać tam już z samego rana, dopiero później sprawdzam pocztę i czytam aktualności...

Samo czytanie opinii innych przestało mi wystarczać, zaczęłam pisać własne recenzje do książek i muszę przyznać, że sprawia mi to niesamowitą frajdę. Niniejszy blog stanowi zbiór moich dotychczas opublikowanych opinii. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które zechcą je przeczytać i podzielić się własnymi przemyśleniami na temat opisanych przeze mnie pozycji. Przyjmuję każdą konstruktywną krytykę, chętnie rozważam odmienne punkty widzenia, cieszą mnie propozycje interesujących książek do przeczytania, a także sugestie bardziej doświadczonych blogowiczów odnośnie zwiększania atrakcyjności tej stronki...

Każdemu, kto poświęcił chwilę na czytanie mojego bloga dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze tu powrócicie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...