28.06.2013

"Każdy kot ma dwa końce" Przemysław Wechterowicz





Autor: Przemysław Wechterowicz
wydawnictwo: MG
data wydania: 6 października 2011
ISBN: 978-83-7779-005-2
liczba stron: 96
ebook dostępny na Woblinku





Nie od dzisiaj wiadomo, że świat dzieli się na osoby, które uważają, że koty to najwspanialsze stworzenia pod słońcem i garstkę osób, które potrzebują nieco więcej czasu, by pojąć tę, jakże oczywistą prawdę. :-) Niewykluczone, że tę sztukę ułatwi im maleńka, za to naprawdę przeurocza książeczka o wymownym tytule "Każdy kot ma dwa końce". Bo choć zamieszczone tu prawdy dotyczą tych wspaniałych zwierząt, przy odrobinie fantazji, można tutaj znaleźć odpowiedzi na wiele wątpliwości, jakie nurtuje ludzkość.

Kolejne strony książki to zabawne i bardzo trafne, parafrazowane przysłowia autorstwa Przemysława Wechterowicza, do których Anna Nowocińska-Kwiatkowska dorysowała przeurocze ilustracje. W ten oto sposób powstało zestawienie mądrych i bardzo prawdziwych powiedzonek na temat zachowań kotów i ich relacji z człowiekiem. Całość można przeczytać w przeciągu kilku minut, jednak każdy kociarz spędzi przy niej zdecydowanie więcej czasu i pewnie często będzie do niej powracać. 


Wreszcie stanie się całkowicie jasne, że „gdzie kot nie może, tam człowieka pośle”, czy też "jak sobie pościelisz, tak kot się wyśpi". Co tu kryć, takiej książeczki nie powinno zabraknąć w biblioteczce jakiegokolwiek kociarza. Dlatego też warto mieć ten tytuł na uwadze, szukając niewielkiego ale udanego prezentu. Do tego zbiorku czytelnik bardzo chętnie będzie zaglądał, choćby po to, by na jego twarzy zagościł uśmiech. Naprawdę dobra i godna polecenia inicjatywa. Godna kota, a to już naprawdę coś znaczy. :-)

Za możliwość zapoznania się z tą jakże zabawną książką serdecznie dziękuję Woblinkowi i wydawnictwu MG.



Każdy kot ma dwa końce [Przemysław Wechterowicz]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

10 komentarzy:

  1. zapowiada się uroczo :) I faktycznie idealny prezent dla kociarzy. Te trzy kociaki to Twoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej ja jestem ich ;-) Książkówka była zdania że powinnam częściej je pokazywać. Okazja wydała mi się idealna ;-)

      Usuń
  2. Kociarzem nie jestem, ale mój pies ma zdecydowanie sporo z kota łącznie z siedzeniem na parapecie. Książeczka musi być naprawdę fajna i chyba sprawdziłaby się jako prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką kociarą, więć to tytuł idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być super :) Ja też jestem kociarą, więc na pewno przypadłaby mi do gustu. A Twoje kociaki są superowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, mnie chyba trzeba dopisać do tej drugiej kategorii, bo niby nie mam nic przeciwko kotom, ale też za nimi nie szaleję :) Książeczka wizualnie wygląda rewelacyjnie, chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, tę książeczkę chętnie bym u siebie zobaczyła:) W mojej rodzinie są dwa obozy, absolutnych kocich zwolenników i tych drugich, co potrzebują trochę czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda wolę psy, ale to idealna książeczka dla mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kotków :) Fajną mają zrobioną "stołówkę"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...