21.12.2012

Ratujemy Świat Książki


Tak, wiem, dzisiaj wszyscy zdają się pisać o tym samym... Dlaczego to robimy? Bo wierzymy, że można jeszcze coś zmienić. Moi drodzy, walka jeszcze się nie zakończyła a dopiero się zaczyna. Koniec z dziękowaniem, żałowaniem, odpuszczaniem, trzeba ostro wziąść się do roboty!

Co można (a raczej trzeba) zrobić?

Pracownicy Świata Książki uruchomili społeczną akcję pod hasłem „Ratujmy Świat Książki!”. Założyli fanpage na FB - https://www.facebook.com/RatujmySwiatKsiazki, który ma wokół siebie gromadzić ludzi, którym los wydawnictwa nie jest obojętny. 

Dlatego, jeśli należysz właśnie do takich osób:

- polub stronę na FB i spraw, by wiadomość o jej istnieniu rozniosła się po całym świecie
- jeżeli posiadacie bloga, niezależnie od jego tematyki, wspomnijcie o tym, co z wydawnictwem Was łączy: jakie książki przeczytaliście, dlaczego zależy Wam na tym, aby wydawnictwo przetrwało.

Dla mnie to po prostu wydawnictwo, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie. Bardzo różnorodna tematyka książek, wspaniali autorzy, piękne wydania...

Miejmy nadzieję, że naszymi działaniami zwrócimy uwagę inwestorów, dzięki którym książkami Wydawnictwa będziemy mogli cieszyć się przez wiele lat.

Całym sercem popieram tą inicjatywę. Skupili się na tym, co teraz najważniejsze - na pokazaniu światu, jak ważną rolę Świat Książki odgrywa na rynku czytelniczym i jak konieczne jest znalezienie nowego inwestora. Tak więc moi drodzy, zapraszam do lajkowania, pisania, namawiania... Ja już stronę facebookową polubiłam - a Ty?

9 komentarzy:

  1. Mało mam czasu, ale choćby parę słów skrobnę.
    Chociaż z wydawnictwem miałam krótki romans, ale i teraz z pewnością mam jego książki choćby nabyte z drugiej reki.
    Stronę polubiłam, trzeba pomagać jeżeli jest to możliwe i oby się znalazł polski inwestor.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę zakończyć. Przyłączam się do akcji, ponieważ Świat Książki to moje ulubione wydawnictwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to jest niepojęte, żeby TAKIE wydawnictwo miało upaść :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie przykra sprawa, łażę jak struta od przedwczoraj:(((

    OdpowiedzUsuń
  5. W blofserze aż huczy od podobnych notek przykra sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj przeczytałam o tym na facebooku i jest mi bardzo
      przykro, że takie znane wydawnictwo upadło.

      Usuń
  7. Popieram inicjatywę, jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już polubiłam stronę na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...