13.12.2012

Kot w oknie

Moi drodzy,
mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że od czasu do czasu maltretuję Was moimi kotami. ;-) Kociego bloga nie mam i raczej mieć nie będę ale kociaki dają mi dużo radości i lubię się nimi z Wami dzielić. A znowu jest ku temu okazja. 

Na blogu Klub Kota Jasna 8 pojawił się konkurs, w którym można zaprezentować swoje piękności w oknie. Do konkursu przystępuje Cassandra. I choć pewnie nie wygra, bo nie brakuje kandydatów z kocich blogów, którzy mają wielu zagorzałych fanów, to fajnie, że znowu będzie mogła się pokazać. Mam nadzieję że i Wam się spodoba ;-)


Głosowanie zacznie się 17, skończy 20 grudnia, o godz. 20.00. Warto w tym czasie zajrzeć, jestem pewna że będzie co oglądać ;-)

15 komentarzy:

  1. Nie szkodzi, że maltretujesz kotami, gorzej byłoby, gdybyś maltretowała koty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już raczej one czasem maltretują swoją Panią ;-)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcie no i model cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kotek... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem, dlaczego przepadasz za swoją kotką, jest urocza!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to bestia ;-) Sama nie wiem, jak udało się pstryknąć taką fotkę ;-)

      Usuń
  5. Śliczny kotek, trochę podobny do mojej, ale oczy ma inne, trochę bardziej żółte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda identycznie, jak moja Gwiazdka : ) A konkurs fajny - moje kociarstwo wygrzewa się na parapecie tyle, że pstryknięcie zdjęcia przez szybę nie będzie problemem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że zostawiasz znak życia :-) Gdzieś Ty się podziewał? ;-)

      Usuń
  7. Ślicznotka :-)
    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo kocie niczym mój Bonifacy też ma taki krawacik, tylko waży z deczka więcej bo 8 kg:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe ujęcie Twojego kociaka i to spojrzenie :) zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe słowa :-) Żałuję że nie da rady zrobić jej zdjęcia, jak wieczorem ma wielkie czarne oczy, wtedy to już niczego nie można jej odmówić :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...